بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو سایت حرفه ای در نونگار پردازش

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

طراحی سایت و سئو سایت حرفه ای در نونگار پردازش

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی برای معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در اینترنت بسیار مناسب می باشد. در این نوشته قصد داریم که در مورد سایت های فروشگاهی توضیحات مختصری را ارائه بدهیم و دلایل تمایز قایل شدن بین یک سایت معمولی و یک سایت فروشگاهی را توضیح دهیم.

طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی یک سایت فروشگاه بسته به قابلیت های آن هزینه های متفاوت دارد . در اصل در کل پروژه های طراحی سایت معیار برآورد هزینه تعداد نفرساعت نیروئی است که برای طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی سایت وقت میگذارند از همین رو هر چه فروشگاه اینترنتی تکنیکال تر و تخصصی تر باشد و نیاز داشته باشد که به سامانه های مختلف وصل شود و گزارشات گوناگون به مصرف کننده و مدیر بدهد، پرواضح است که تعداد نفر ساعت بیشتری برای طراحی نیاز دارد و در نتیجه هزینه طراحی سایت فروشگاهی بیشتر خواهد شد! معذالک به صورت تفکیکی نونگار چند گروه مختلف برای طراحی سایت فروشگاهی دسته بندی کرده که در تعرفه های طراحی سایت قابل ملاحضه است .

نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید مدنظر قرار داد

در یک طراحی سایت فروشگاهی شما این امکان را دارید که خدمات و کالاهای خود را به صورت منظم و دسته بندی شده و در جداول و لیست های مناسب قرار داده و برای فروش یا ارائه آنها تلاش کنید. سایت فروشگاهی باید متناسب با دید مشتریان ساده و بسیار زیبا و جذاب باشد و این امکان را داشته باشد که بازدید کنندگان در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات را دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشوند. امکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها باید به گونه ای باشد که تبادل به راحتی صورت پذیرد و در کمترین زمان ممکن عملیات داد و ستد انجام شود.

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه اشخاصی است

طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی فعالیت دارد مناسب است و از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچکترین کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کار خود را گسترش دهند. نکته جالبی که احتمالاً در اینترنت گردی به آن برخورد کرده اید این است که حتی افراد زیادی بوده اند که در ابتدا اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با گسترش سایت فروشگاه ها و انبار هایی را برای خود ساخته اند و اکنون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند.

طراحی سایت فروشگاهی

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با سایر سایت ها چیست؟

ظاهر طراحی سایت فروشگاهی از جهاتی بی شباهت به یک مغازه لوکس نیست. به این صورت که صفحه اصلی سایت فروشگاهی به مانند ویترین مغازه ها شامل گلچینی از بهترین محصولات و اجناس است و با دیدن آن دیدی کلی از تمام محصولاتی که می توان در سایت یافت می دهد. از تفاوت های دیگر سایت های فروشگاهی با سایر سایت ها نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی است. نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که به آسانی بتوان تغییرات را در آنها اعمال کرد زیرا ممکن است یک سایت فروشگاهی هر روز و یا حتی در روز چند بار مجبور به اعمال تغییراتی در قیمت ها و موجودی و نوع کالا و غیره شود. برای اینکه این بروز کردن لحظه ای برای صاحبان سایت های فروشگاهی وقت گیر نبوده و بدل به یک دغدغه نشود، باید در طراحی سایت فروشگاهی راهکارهای مناسب اندیشیده شود .

معرفی و امکان معرفی محصولات

از دیگر جذابیت هایی که طراحی سایت فروشگاهی می تواند داشته باشد امکانات مختلفی است که بر حسب نیاز صاحب سایت در آن گنجانده می شود. این امکانات نظیر امکان مقایسه کالاها و خدمات، نقد و بررسی، فروش های ویژه روزانه و تخفیف هایی جهت مناسبت ها و گارانتی و دریافت نظرات خریداران در مورد کالاها می تواند برای بازدید کنندگان بسیار جذاب باشد.

در اختیار داشتن آمارهای کامل و تفکیک شده

طراحی سایت فروشگاهی برتری های دیگری نیز نسبت به سایت های معمولی دارند. یکی از مهم ترین برتری ها امکان آمارگیری جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف سایت و انجام کلیه محاسبات نظیر درآمد و فروش و کنترل موجودی انبارها در بازده های زمانی مختلف و همچنین تحلیل کالاهای مورد علاقه ی خریداران یا ثبت سفارشات است که اطلاعات جامعی که قابلیت پیاده سازی بر روی جداول و نمودارها نیز دارند را جهت بهبود کسب و کار در اختیار مدیران سایت ها قرار می دهد.
در طراحی سایت فروشگاهی باید نکاتی را مد نظر قرار داد که باعث بهتر شدن این سایت ها می شوند. از جمله مهمترین این موارد می توان به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره کرد.

طراحی سایت فروشگاهی | سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی سازگار با انواع تبلت ها و تلفن های همراه

طراحی سایت فروشگاهی با در نظر گرفتن سازگاری آن با انواع گوشی ها و تبلت های هوشمند (طراحی سایت واکنش گرا) یکی از بدیهیاتی است که در طراحی سایت باید رعایت شود. اهمیت رعایت این مورد در این است که امروزه نزدیک به ۷۰ درصد اینترنت گردی ها از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد. و طبیعتاً دارا بودن سایتی که با این وسایل هوشمند سازگار باشد این مزیت را برای مدیران سایت ایجاد می کند که هر شخصی در هر نقطه ای و با هر وسیله ی هوشمندی بتواند از سایت دیدن و یا خرید کند. همچنین رعایت سازگاری سایت با گوشی های هوشمند در رتبه بندی موتور های جستجوگر نیز مهم است و باعث ارتقای بازدیدها و بهتر شدن رتبه سایت می گردد.

استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

طبیعتاً یکی از اصول اساسی که باعث می شود مدیران متقاضی طراحی سایت فروشگاهی و همچنین بازدید کنندگان نگرانی داشته باشند جلب اعتماد در فضای مجازی و گرفتار نشدن در دام کلاهبرداران اینترنتی است. از مهمترین راهکارهای حل این موضوع دریافت نماد اعتماد الکترونیک است که یک نشان دیجیتالی بوده از طرف وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی اعطا می شود که اصول کلی مشخص شده توسط این وزارتخانه را رعایت کرده باشند. با توجه به اهمیت این نماد بنا به درخواست مشتری سایت های طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشند.
طراحی فروشگاه اینترنتی به مانند ایجاد نمودن فروشگاه در بستر اینترنت می باشد. طراحی سایت فروشگاهی می بایست به مانندن چیدمان قفسه های فروشگاه و قرارگیری محصولات پر اهمیت باشد. کاربران پس از ورود به سایت فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات ارائه شده را مشاهده می نمایند پس از انتخاب محصولات و قرارگیری در سبد خرید صورت حسابی به منظور پرداخت برای کاربر فراهم می آید و به درگاه پرداخت ایننترنتی هدایت می شود. تمامی مراحل فروشگاه اینترنتی به مانند فروشگاه فیزیکی می باشد.

امنیت در بستر فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی به معنای تجارت اینترنتی می باشد. با گسترش اینترنت و دسترسی پذیری اسان آن، ورود به کسب وکار اینترنتی و توجه به اهمیت آن غیرقابل انکار شده است. استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی و سیستم های رمزگذاری و رمزگذاری و تمامی موارد امنیتی در بستر طراحی سایت فروشگاهی می بایست لحاظ شود. استفاده از پروتکل های امنیتی به منظور برقراری امنیت برای اطلاعات حساب کاربران در فروشگاه اینترنتی الزامی می باشد.

طراحی سایت

نکات طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی به مانند چیدمان قفسه های یک فروشگاه می باشد. چگونه محصولات وخدمات خود را به بهترین نحو برای کاربران به نمایش بگذاریم. استفاده از کاتالوگ و نماهای گرافیکی زیبا از محصولات، بیان خصیصه های محصولات، قیمت و حتی مقایسه ای با دیگر محصولات مشابه بسیار کارآمد خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی فروشنده وجود ندارد تا خریدار را راهنمایی نماید فلذا تمامی اطلااعات لازمه را در بستر طراحی سایت فروشگاهی لحاظ نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون دنیای تکنولوژی و اینترنت افراد رفته رفته اکثر کارهای خود را با استفاده از دنیای اینترنت و تکنولوژی پیش می برند. و از آنجایی که وقت کافی برای انجام کارهایی مثل خرید را ندارند معمولا وسایل مورد نیاز خود را از طریق اینترنت و با استفاده از طراحی سایت های اینترنتی سفارش می دهند و به خرید آنلاین می پردازند.
طراحی فروشگاه اینترنتی های زیادی وجود دارد که کار افراد را بسیار راحت کرده و افراد در حالی که در خانه و محل کار خود هستند با استفاده از طراحی سایت های ایجاد شده به فروشگاه اینترنتی سر می زنند و خرید خود را انجام می دهند.
در کل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیست؟ طراحی سایتی را که برای فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند در فضای اینترنت انجام می شود و محصولات را به نمایش می گذارند و به فروش می رسانند. افراد با دیدن تصاویر محصولات و خواندن مشخصات آن و مقایسه ی آن با سایر محصولات اقدام به خرید می کنند. برای داشتن طراحی سایت موفق چه کاری باید انجام داد؟ در قدم اول شما باید خود را جای مشتری بگذارید و ببینید که مشتری از یک طراحی فروشگاه اینترنتی که می خواهد اقدام به خرید کند چه انتظاراتی را دارد تا به راحتی بتوانید اقدام به طراحی و ایجاد سایت مناسب و ایده الی کنید.

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی دارای مزایای زیادی می باشد از جمله:

• کاهش هزینه ها
راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از راه اندازی فروشگاه فیزیکی می باشد فروشگاه فیزیکی دارای هزینه های بسیار بالایی از هر نظر می باشد می باشند و چرا که نیاز به مکان خاص و مشخصی ندارد.

• در دسترس بودن فروشگاه در هر ساعت از شبانه روز
در فروشگاه فیزیکی هر وقت شما در مغازه ی خود نباشید مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد در صورتی که در فروشگاه اینترنتی مشتریان شما در هر زمانی که بخواهند اقدام به خرید می کنند و نیازی به وجود شما نیست.

• دارای انعطاف پذیری بیش تر
شما می توانید در هر مناسبتی که می خواهید اقدام به تخفیف های ویژه و یا گذاشتن امکانات ویژه مشتری را به سمت فروشگاه و محصولات خود بکشانید.

• آسان شدن دسترسی
همیشه افراد به دنبال راحتی ترین و آسان ترین راه های موجود در زندگی خود می باشند.به جای اینکه مسیر های طولانی و شلوغی و ترافیک را طی کنند و وقت خود را هدر دهند تا به پاساژ و یا مغازه های مختلف شهر خود بروند.راحت در خانه و یا محل کار خود نشسته و به دیدن محصولات و خواندن مشخصاتشان کرده و در نهایت اقدام به خرید محصول مورد نظر می کنند.

• فروش و شناخته شدن در دنیا
داشتن طراحی فروشگاه اینترنتی محصولات و برند شما را در دنیا به افراد مختلف معرفی می کند و هر کسی در هر کجا از دینا با فروشگاه و محصولات شما آشنا می شوند و در صورت نیاز اقدام به خرید می کنند.

طراحی سایت

ویژگی هایی که یک طراحی فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد عبارت است از:

•سرعت بالای بارگذاری سایت
•سئوی مناسب
•توضیحات لازم در مورد محصول
•سایتتان ساده و دارای گرافیک مناسب باشد
•مقایسه محصولات باهم
•ارائه مشاوره ی آنلاین
•ارائه تخفیفات و پیشنهادات
•ایجاد بخش نظرات برای مشتریان و بازدید کنندگان
•دارای ارسال رایگان سریع
•ارائه قیمت های مناسب و به صرفه
•داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش
•امکان برگشت محصول در صورت عدم رضایت مشتری
•ارائه علامت های داشتن اینماد برای جلب اعتماد مشتری و داشتن پرداخت امن
•روش های خرید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
پس از اقدام به طراحی سایت فروشگاهی باید به انتخاب نام دامنه مناسب باشید و سپس کارهای مربوط به سئو سایت برای گرفتن رتبه ی بالا از گوگل و قرار گرفتن در اولویت گوگل باشد سپس به سراغ تبلیغات مناسب آن بروید در طراحی سایت هایی که مناسب حوزه ی کاری شما می باشند در آن به تبلیغ بپردازید.

برای پرداخت وجه در خرید آنلاین به دو روش می توان اشاره کرد:

• روش اول پرداخت در محل
که وقتی این قابلیت را ایجاد کنید می توانید مشتریان زیادی جذب سایت شما شوند محصول را از نزدیک ببینند و با خیال راحت اقدام به خرید کنند و در محل وجه را پرداخت کنند چرا که اگر فقط پرداخت آنلاین داشته باشید هر کسی نمی تواند به راحتی به فروشگاه شما اعتماد کند.

• روش دوم پرداخت اینترنتی و آنلاین
در این روش مشتریان باید اول اقدام به پرداخت فاکتور کنند و سپس محصولات خود را دریافت کنند.

جلب اعتماد کاربران در طراحی سایت فروشگاهی

برنامه های ویژه را در دسته هایی مانند تایید درخواست مجوز طراحی سایت فعالیت تقسیم می کند بنابراین اگر به دنبال الهام در یک زیر مجموعه کوچکی از یک تعامل یا جریان به شما بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می دهد تلفن همراه طراحی سایت متمرکز شده است در حالی که بسیاری از طرح ها و خرابی ها در برنامه های بومی هستند، همه ما می دانیم که وب سایت تلفن همراه در حال حاضر تقریبا با بومی این روزها است بنابراین کشیدن الگوی صفحه وب موبایل از اینجا عالی است. طراح قالب مانند از جهان طراحی شده است که این یک خوراک ساده و محترم است که می تواند به مدت چند ساعت در یک زمان در طراحی سایت غوطه ور شود.

نتیجه گیری

طراحی سایت فروشگاهی یکی از ضروریات یک فروشگاه می باشد از آنجایی که دنیا ، دنیای مدرنی می باشد شما هم باید کسب و کار خود را به سوی مدرن بودن پیش ببرید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی هم یکی از موارد به روز بودن است که با رعایت اصول خاص خود سایت ایده آل را به بازدید کنندگان تحویل دهد. همچنین با طراحی سایت فروشگاهی می توانید محصولات فروشگاه تان را به راحتی به دیگران معرفی کنید و در نهایت فروش را افزایش دهید و جایگاه خود را در بین رقبا حفظ کنید

سوالات رایج در زمینه طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:

هزینه طراحی سایت فروشگاهی چقدر است؟
هزینه ها متناسب با نیاز و خواسته مشتری متغیر است و نمی توان قیمت واحد و مشخصی را برای وب سایت های فروشگاهی در نظر گرفت ، اما شروع قیمت وب سایت های فروشگاهی با پنل مدیریت معمولی از 7 میلیون تومان می باشد.
طراحی سایت فروشگاهی چه امکاناتی را دارد؟
اگر وب سایت های فروشگاهی از همان شروع کار سئو بیس باشند و بدون محدودیت طراحی سایت شوند می توانند دارای امکانات بسیار زیادی باشند که این امکانات به رشد و پیشرفت هرچه سریع تر وب سایت کمک های فراوانی می کند یکی از مهم ترین امکانات قابل ارائه در طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو بودن آن است، وب سایتی که ریسپانسیو باشد قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش های کوچک و بزرگ را دارا می باشد.
آیا چگونگی پیاده سازی طراحی سایت فروشگاهی در موفقیت آن تاثیرگذار خواهد بود؟
جواب سوال بله است ما از یک وب سایت علاوه بر زیبایی گرافیکی انتظار قابلیت دسترسی آسان را نیز داریم. وب سایت اگر به صورت اصولی پیاده سازی شده باشد و همه ی تکنیک ها در آن رعایت شده باشد در جذب مشتری و مخاطبان بیشتر کمک بسیاری می کند بنابراین توجه داشته باشید که تنها زیبایی گرافیکی معیار سنجش یک وب سایت نیست.

  • npco web
  • ۰
  • ۰

 

آموزش طراحی سایت

 

آموزش طراحی سایت

 


طراحی سایت و ساخت سایت یکی از مهارت های بسیار محبوب امروزه می باشد که اغلب افراد به کمک خلاقیت های فردی آن را کسب می نمایند . وقتی یک طرح یا ایده در ذهن شما شکل می گیرد می بایست مهارت لازم را کسب نمایید و تا انتها آن را اجرا نمایید .

امروزه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن یکی از مشاغل محبوب و پول ساز به شمار می رود و از آن جایی دنیا به سمت ماشینی شدن می رود مورد استقابل زیادی قرار گرفته اند. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش که یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت می باشد علاوه بر طراحی سایت دوره های آموزش طراحی سایت و ساخت سایت را برگزار می کند و علاقه مندان به این حرفه می توانند با شرکت در دوره های آموزشی صفر تا صد طراحی سایت را فرا گیرند. در این دوره ها تمامی مفاهیم بنیادی و پایه ای طراحی سایت و اخت سایت با بیانی گویا واضح توسط مدرسین با تجربه آموزش داده می شود.

 

آموزش طراحی سایت یکی از تخصص های نونگار است که به صورت دوره ای در واحد آموزش خود برگذار می نماید . عمدتأ هدف افرادی که در کلاسهای آموزش طراحی سایت نونگار شرکت میکنند رفع اشکالات و ابهامات خود در طراحی سایت است از همین رو دوره های آموزش طراحی سایت نهایتأ به جلسات پرسخ و پاسخ و رفع آنلاین مشکلات سایتهای شخصی شرکت کننده ها خواهد بود .

سیستمهای مختلفی برای آموزش طراحی سایت وجود دارد و از همین رو مدرسان و شرکتهای مختلف تکنیکهای و متدهای اختصاصی برای آموزش طراحی سایت بکار میبرند . در نونگار شالوده کلی کلاسهای آموزش طراحی سایت با فرض آشنائی اولیه شرکت کنندگان به نرم افزارهای آفیس است و بیشتر برای تکمیل و کسب تخصص در طراحی سایت کاربرد دارد !

 

طراحی سایت

آموزش حرفه ای طراحی سایت

طراحی سایت اولین تصویر از برند شما برای مخاطبانتان است خصوصا که این روز ها تعداد کاربران اینترنتی به طور گسترده ای افزایش یافته است پس باور کنید که طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می تواند در طولانی مدت تاثیر بیشتری بر رونق و توسعه کسب و کار داشته باشد چرا که این اولین تجربه کاربری مشتریان است قبل از آن که با خدمات و محصولات شما آشنا شوند و از آن استفاده کنند. در این بین برخی از کارفرمایان از قیمت و تعرفه طراحی سایت شکایت دارند و و برخی دیگر تصمیم به طراحی سایت به دست خودشان گرفته اند اما نمی دانند چگونه. اگر شما هم تصمیم دارید خودتان وب سایتتان را طراحی کنید می توانید در کلاس ها و دوره های آموزش طراحی سایت شرکت کنید و یا با مطالعه مقالات آموزش طراحی سایت پروژه ساخت سایت خود را در دست بگیرید.

آموزش رفع موارد سئو

مواردی که سئو در سال 2015 به آن ها اهمیت میدهد، ممکن است موارد بسیاری باشد. ولی ساده و مهم میباشند. اما یک وب مستر میبایست بسیار توجه کند و حداقل هایی که یک آدرس اینترنتی باید داشته باشد را دارا باشد تا موجب بهبود سایت شما در موتورهای جستجو شود

 

آموزش سئو و بهینه سازی طراحی سایت :یک طراحی سایت برای رسیدن به موفقیت می بایست با اصول و استاندارد های گوگل بهینه سازی شود. پس از اتمام پروژه طراحی سایت نوبت به دریافت رتبه های برتر گوگل و حفظ بقای طراحی سایت می رسد. که با آموزش های لازم در این خصوص و مطالعه به روز می توانید سئو سایت خودتان را انجام دهید گرفتن بک لینک یکی از روش های متداول سئو می باشد.

 

  • اولین مورد Broken link میباشد ممکن است یک وب مستر به وب سایت توجهی نداشته باشد اگر سایت خودش مدیریت نداشته باشد موجب بروز broken link شود بهBroken link , لینک بریده شده که خطا ۴۰۴ یا خطای غیر مسیر اصلی میگویند که رباتهای موتور جستجو به خطای 404 میبرد.
  • خطاهای سرور مجازی و قطع، صل شدن سرور یا ضعیف بودن هاست

قدرت وب سایت و نشان دادن سایت شما را در موتور جستجو کمتر میکند حتی بهترین عنوان محتوا موجب میشود پایین سایت کپی کار قرار بگیرد. خطای 303 تا 500 سرور کانفیگ نکردن درست سرور و یا کند بودن آن یا استفاده از منابع بالاتر و یا خیلی موارد دیگر که موجب حمله به سرور میشود و پورت را میبندد و وب مستر بدون داشتن آگاهی از این موضوع شروع به ادامه فعالیت میکند و سرور فروش نیز فراموش میکند پورت ها را باز کند.

 

آموزش بک لینک گرفتن برای طراحی سایت

کامنتینگ یکی از روش های معمول بک لینک گرفتن برای طراحی سایت است. به این منظور می بایست سایت هایی که نمره اسپم کمتر از 60 درصد دارند را شناسایی کنید و یک کامنت مرتبط با موضوع ثبت کنید فقط نباید فراموش کنید که کامنت های تشکر و بی ربط از نظر گوگل اسپم هستند و موجب جریمه سایت می شوند. در ادامه در قسمت نام متن لینک را وارد کنید و در قسمت وب سایت آدرس لینک را جای گذاری کنید. به همین راحتی یک بک لینک با قابلیت کلیک ساخته اید.

 

آموزش بک لینک گرفتن از اکانت MOZ

ابزار های رایگان و پولی زیادی برای آنالیز سایت رقبا وجود دارند علاوه بر این می توانید وب سایت خودتان را نیز آنالیز کنید و نقاط ضعف آن را بیابید. یکی از آن ها اکانتmoz می باشد که اولین استفاده شما رایگان خواهد و در دفعات بعدی می بایست آن را پولی تهیه کنید. یکی از کاربرد های بسیار خوب اکانت moz شناسایی سایت هایی که رقبایتان از آن ها بک لینک گرفته اند. برای این کار می بایست به قسمت لینک اکسپلورر وارد شوید و تب inbound links را انتخاب کنید. پس از آن آدرس سایت رقیب را وارد کنید و دکمه آنالیز را کلیک کنید در ادامه تمام URL هایی که رقیبتان از آن ها بک لینک گرفته را مشاهده خواهید کرد.

 

برای طراح سایت شدن چه مهارت هایی نیاز است؟


برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت باید مهارت های متعددی را بیاموزید . یکی از این مهارت ها ، مهارت کدنویسی های مرتبط با طراحی وب سایت استاتیک می باشد که شامل CSS و  HTML می باشد . هم چنین نیاز به تسلط بر زبان های برنامه نویسی تحت وب همانند php و... بسیار مهم می باشد . البته نا گفته نماند یادگیری مهارت های طراحی گرافیک ، معماری وب ، بازاریابی ، اصول طراحی تعاملی و ... برای یک طراح وب سایت ضروری می باشد .

 

نحوه یادگیری:


برای یادگیری مهارت های ذکر شده دو روش وجود دارد :
1.    جستجو در اینترنت
2.    کلاس های آموزشی آموزشگاه ها و شرکت هایی هم چون نونگار

 

آموزش طراحی سایت

CSS چیست و چه کاربردی دارد؟


طراحی سایت با css یا Cascade Style Sheets زبان برنامه نویسی می باشد که W3C یا کنسرسیوم بین المللی شبکه جهانی وب سایت برای حل مشکلات به وجود آمده طی مدت زمان استفاده از HTML تشکیل شده است ، پیشنهاد داده است . این زبان برنامه نویسی عملا مکملی برای زبان HTML به حساب می آید و برای پر کردن نقاط ضعف و خلاء در تلاش می باشد . استفاده از کد های CSS موجب تمیز و مرتب شدن کد های برنامه نویسی تان خواهد شد هم چنین دید شما را به طراحی بیشتر معطوف می سازد .

 

HTML چیست و چه کاربردی دارد؟


HTML یا Hyper Text Markup Language به معنای زبان نشانه گذاری فوق متن می باشد . Html زبان استاندارد طراحی وب سایت است و تمامی کدهای صفحه اعم از طرف مشتری و طرف سرور در نهایت به تگ html در طراحی سایت تبدیل شده و توسط مرورگر نمایش داده می گردند . در زبان برنامه نویسی HTML قسمت های مختلف توسط اجزایی به نام تگ از یکدیگر جدا می شوند، که هر کدام دارای خواص و کاربرد مربوط خود می باشد . این تگ ها به مرورگر اعلام می نمایند که هر قسمت از صفحه چه نوع عنصری است و باید به چه صورت نمایش داده شود .

 

PHP چیست و چه کاربردی دارد؟


PHP یا PHypertext Preprocessor یک زبان قدرتمند برای ساخت سایت های داینامیک و پویا محسوب می شود .  یک زبان سمت سرور که اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می گردد . با به کار گیری زبان php ، می توان پورتال ها و سایت های بزرگ سازمانی را با قدرت ، برنامه نویسی و طراحی نمود . php در نسخه های مختلفی به بازار عرضه شد که در حال حاضر نسخه ۵ آن توسط توسعه دهندگان php به برنامه نویسان و کاربران ارائه شده است . با آمدن php 5 تحول جدیدی در php ایجاد شد به صورتی که Microsoft سازنده زبان Asp بار دیگر از رقیب خود یعنی php عقب افتاد .


 

رعایت نکات مهم به هنگام آموزش طراحی سایت

• دکمه فراخوان
یکی از مهم ترین روش های افزایش نرخ تبدیل طراحی مناسب دکمه فراخوان است در واقع بدون دکمه فراخوان تاثیر اصلی طراحی سایت را از دست می دهید. از جمله گزینه هایی که از بازدید کنندگان وب سایت فرخوان به عمل می کند عبارتند از: مشترک شدن در خبرنامه ها، ارتباط با ما و همین حالا خرید کنید می باشند. طراحی وب سایت شما می بایست به وضوح همان چیزی را انتقال دهد که در آن فعالیت دارید و همچنین کاربران را به سمت هدف و صفحه مورد نظرشان به خوبی هدایت کنید. به این ترتیب شما کاربر را تبدیل به مشتری واقعی می کنید.

• رعایت سادگی
گاهی طراحی شلوغ وب سایت باعث مرگ آن می شود. طراحی بیش از حد و شلوغ می تواند شامل استفاده از پلاگین ها و ابزار های متعدد، متن های زیاد و همچنین توضیحات مبهم و سردرگم کننده در خصوص فعالیت وب سایت شما باشد. علاوه بر این طراحی شلوغ وب سایت موجب کاهش سرعت لود صفحات می شود که افزایش نرخ خروج را به دنبال دارد. پس به این ترتیب با حفظ کیفیت مطالب طراحی و نوشتار سایت را ساده و گیرا انجام دهید به طوری کاربر مستقیما به هدف مورد نظرش برسد. همچنین از استفاده از اصلاحات اختصاصی خودداری کنید. تصور کنید برای تیتر مجله ای می نویسید مختصر و مفید و البته تاثیر گذار.

• طراحی دکمه ها
قانونی وجود ندارد که الزاما دکمه های طراحی سایت خود را در کدام قسمت قرار دهید اما اگر چند طراحی سایت گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنید می بینید که برخی از گزینه ها جایگاه ثابتی دارند برای مثال کاربر پس از ورود به وب سایت برای استفاده از منو به قسمت بالا و یا سمت چپ مراجعه می کند این عمل به طور ناخودآگاه است و در صورت عدم وجود نوار منو در این قسمت ها سایت را ترک می کند. در ادامه چند دکمه ثابت و عملکرد آن ها را بیان می کنیم. دکمه های ثبت نام و لاگین در قسمت بالای سمت راست قرار دارند.
لوگوی وب سایت می بایست قابل کلیک باشد به طوری که کاربر پس از کلیک روی آن به صفحه اصلی منتقل شود همچنین لوگو معمولا در سمت چپ و یا وسط هدر قرار می گیرد. دکمه ی فراخوان باید در بالای صفحه باشد و در حالت ایده پس از ورود به صفحه قابل مشاهده باشند اطمینان حاصل کنید که قسمت فرخوان به وضوح قابل کلیک است. اگر به کاربران فرم ارسال نظر و یا غیره را ارائه می دهید تنها به طالاعات محدود و اصلی بسنده کنید. بخش جستجو نیز در قسمت هدر قرار می گیرد اما انتظار می رود منوی ناوبری به طوری تنظیم و بهینه سازی شده باشد که بازدید کنندگان نیازی به استفاده از جستجو نداشته باشند.

طراحی سایت

طراحی سایت آموزشی و نکات

 

طراحی سایت آموزشی می تواند به منظور آموزش آنلاین، اطلاع رسانی از جلسات آموزشی، اشتراک گذاشتن فایل های آموزشی و دیگر منظورها صورت پذیرد. سایت های آموزشی کاربران خاص با گرایش آموزشی خاصی را دارا می باشند فلذا در طراحی سایت آموزشی درنحوه آموزش هرچه بهتر مطالب به افراد می بایست تلاش نمود. حال چه نکاتی را در طراحی سایت آموزشی می بایست رعایت نمود.

 

طراحی سایت آموزشی و اشتراک فایل

یکی از قابلیت های برجسته در طراحی سایت آموزش، قابلیت آپلود فایل از بستر سایت آموزشی می باشد. بارگذاری فایل های ورد، پی دی اف، پاورپونت، صوتی و فایل های تصویری تمامی مواردی است که در طراحی سایت آموزشی می بایست پیاده سازی شود.

 

طراحی سایت آموزشی و کلاس آنلاین

با پیشرفت های تکنولوژی اجرای کلاس های آموزشی آنلاین یکی از قابلیت های مورد توجه در طراحی سایت آموزشی می باشد. برگزاری این کلاس ها با ورود کاربران به پنل امنیتی خاص و وارد نمودن نام کاربری و پسورد خواهد بود. فلذا تحت این شرایط امکانات امنیتی در طراحی سایت آموزشی می بایست مبذول گردد. قابلیت برگزاری این کلاس ها می تواند همراه با صدا و تصویر باشد که می بایست متناسب با نیاز طراحی سایت آموزشی ما فراهم شود.

طراحی سایت آموزشی

 

طراحی سایت آموزشی و اطلاع رسانی

یکی ازفاکتورهای اصلی در طراحی سایت آموزشی وجود تابلو اعلانات به منظور اطلاع رسانی از جلسات و موضوعات آموزشی می باشد که در طراحی سایت آموزشی می بایست در بخش مناسب و مورد توجه کاربر قرار گیرد.

چگونه خودمان طراحی سایت کنیم؟

اگر پول کافی برای استخدام یک برنامه نویس ندارید اما زمان کافی دارید می توانید خودتان دست به کار شوید. درواقع با گردآوری تجربیات دیگران و نکات مهم در خصوص طراحی سایت می توانید وب سایت خودتان را بسازید. البته آموزش نحوه کد گذاری کمی دشوار و زمان بر تر است اما راه های دیگری نیز برای طراحی سایت وجود دارد که در مقالات متعدد معرفی کرده و آموزش داده ایم. همچنین سئو سایت که بخش مهمی از موفقیت طراحی سایت را بر عهده دارد در بهترین شرکت طراحی سایت نونگار پردازش آموزش داده می شود و به راحتی می توانید وب سایت خود را به نتایج برتر گوگل برسانید.

فرم ثبت نام آموزش طراحی سایت

نونگار با پشتوانه 16 ساله خود در خصوص طراحی سایت و بهینه سازی بعنوان قدیمترین شرکت در این صنف در حال فعالیت است و برای بروز بودن نیروهای فنی خود که بیش از 50 نفر در دفتار مختلف می باشند اقدام به برگذاری کلاس آموزش طراحی سایت در دسته بندی ها و درجه های مختلف می کند !

 

با توجه به متغییر بودن نفرات حاضر در هر کلاس همیشه ظرفیت خالی کلاس را از طریق جذب بیرونی (همکار یا عادی) انجام میدهد لذا در صورتی که شما نیز در صدد ارتقاء سطح علمی خود هستید، بر خود بیش از پیش خواهیم بالید اگر این افتخار را به دهید و در کلاس های آموزشی سئو و یا طراحی سایت این مرکز حضور بهم رسانید .

  • npco web
  • ۰
  • ۰


تعرفه طراحی سایت قیمت طراحی سایت

لیست قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت

 

نونگار هم اکنون با بکار گیری بیش از 60 نیروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با پشتوانه پیمانکاری بیش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال فعالیت و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری ذیل :

  • تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
  • سورس کامل پروژه همزمان با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .
  • در انتهای کار،مالکیت دامنه و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
  • تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای آتی 20% رقم قرارداد خواهد بود .
  • مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله میسر است .
  • پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا معرفی خواهند شد .
  • محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا زمان کلاس آموزش کاربری سایت وجود ندارد .
  • جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) هزینه ای ندارد .
  • منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .
  • تهیه سرویس میزبانی و دامنه با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون هزینه مضاعف است .
  • تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار تا یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

 

کل قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص دریافتی خواهد بود که 50% ابتدا و 50% انتهای کار مطالبه خواهد شد .

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای راه اندازی کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری زیر مربوط به سایتهای معمولی است و در تولید سایتهای خاص متن قرارداد تبادل شده سند اجرا خواهد بود .

 

اصول تعرفه طراحی سایت

اگر به دنبال طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات تازه ای از جدید ترین آپدیت های طراحی وب سایت به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت مطلع شوید جای درستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خود به چند شرکت طراحی سایت مراجعه کنید با دامنه ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت مواجه می شوید. به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت کمی دشوار است و برای شروع پروژه به جای این که از شرکت مورد نظر بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خود دارید.
با توجه به بودجه تان چه خاسته هایی از طراحی وب سایت دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در نظر بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از رایگان شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها بستگی به اعتبار و کیفیت شرکت طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از وب سایت بستگی دارد. بنابراین بهترین راه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت روی هدف و بودجه خود متمرکز شوید. با این تفکر در ادامه مقاله انتظاراتی که از هر وب سایت با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.

 

 تعرفه طراحی سایت

 

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت

اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم درستی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و با هزینه مناسب داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم هماهنگی داشته باشد. برخی از افراد می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یکی از روش های طراحی سایت رایگان استفاده از سایت ساز های رایگان است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از جمله آن ها امکان انتخاب قالب های محدود است. علاوه بر این می توان از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می توان طراحی وب سایت را انجام داد. در این روش تمام فرآیند طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های آماده استفاده می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. برخی شرکت ها پشتیبانی قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا کوتاه مدت هستند و بعد از زمان مشخص در ازای مبالغ بیشتری پشتیبانی را ادامه می دهند و همچنین انجام فرآیند سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از ارکان اصلی به شمار می رود بنابراین یا باید خودتان دست به کار شوید و یا پروژه سئو را به دست متخصصان سئو شرکت طراحی سایت مورد نظر بسپارید. شرکت طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با آموزش های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.

 

از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف نظر کنید

اگر قصد راه انداز کسب و کار آنلاین را دارید پیشنهاد ما به شما این است که اصلا به سراغ وب سایت های ارزان قیمت و آماده نروید زیرا قصد شما راه انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای کار جا پای خود را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی که تماما متناسب با نیاز و خواسته و سلیقه شما می باشد کار خود را آغاز نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه بالایی را برای شما دربردارد ، اما خیالتان راحت است که از طریق همین صرف هزینه می توانید به درآمدزایی بیشتری بپردازید.
این موضوع را در نظر داشته باشید اگر یک وب سایت حرفه ای می خواهید ، یک وب سایت آماده و ارزان قیمت هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های وب سایت های اختصاصی را داشته باشد. از این جهت طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که طبق سلیقه مشتری از همان ابتدای کار کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست انتظار نداشته باشید که شرکت هایی که با تعرفه طراحی سایت اندک به شما وعده وعید وب سایت های اختصاصی را می دهند ، یقینا هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه آماده بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خود خواهید شد و این تازه شروع دردسر شماست.
در آخر به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی وب سایت های اختصاصی قابل کنترل می باشد شما در عین حال که می توانید بی نهایت قابلیت و ویژگی به وب سایت خود اضافه کنید ، برعکس می توانید قابلیت هایی را از آن کم کنید و از این طریق قیمت نهایی طراحی وب سایت را کنترل کنید.

 

خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

• فعالیت در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی حرفه ای سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• تعداد صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• پشتیبانی و پاسخگویی

 

چه طراحی سایتی برای شما مناسب است؟

تمام وب سایت ها با یک هدف طراحی نمی شوند هر کدام کارایی و هدف خاصی دارند. از آن جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و حرفه ای تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با توجه به همه این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین دلیل است که باید طراحی سایت مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید تا از هزینه های اضافی در امان باشید. برای مثال اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خود را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین امر در تغییر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از اولویت های هر وب سایتی می باشد اما برخی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.

 

مهم ترین سوالات در حوزه تعرفه طراحی سایت عبارتند از:

هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که تمامی سایت های طراحی شده توسط شرکت نونگار پردازش به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های رایگان مثل وردپرس و جوملا در پروسه طراحی سایت استفاده نمی شود بنابراین قیمت های دقیق و مشخص تنها در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با نیاز و خواسته های مشتری برآورد می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های گسترده تری که نسبت به وب سایت های اطلاع رسانی و ... دارند بنابراین هزینه و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز بیشتر خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که نونگار در پروسه طراحی سایت از cms و قالب های رایگان استفاده نمی کند بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت ، قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود برآورد می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در پروسه طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های آماده استفاده می شود اینگونه وب سایت های آماده در مدت زمان بسیار کوتاهی به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در مقابل وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای آغاز فعالیت تمامی پروسه به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین دلیل است که وب سایت های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر زمان می برند؟
همانطور که ذکر شد چون صفر تا صد وب سایت به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود بنابراین مدت زمان تقریبی که برای وب سایت های اختصاصی در نظر گرفته می شود بین 30 تا 40 روز می باشد.
چرا به تازگی نونگار قالبهای آماده طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های آماده علاوه بر مشکلات عدیده امنیتی قابلیت بروزرسانی و از همه مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم باعث استقبال بسیار کم مخاطبین و در نتیجه حذف این نوع سرویس از خدمات نونگار شده است .

  • npco web
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت مثل دیجی کالا

اصولاً مشتریانی که برای طراحی سایت به شرکت نونگار پردازش مراجعه می کنند را می توان به چند دسته تقسیم نمود. تعداد کمی به صورت کامل و با جزئیات می دانند چه چیزی می خواهند و با اصول طراحی سایت و اِلمان های آن آشنایی دارند و ایده های نو و جدیدی را می خواهند. برخی نیز بدون هیچ تحقیق قبلی وارد شده و از کارشناسان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می خواهند با توجه به تجربه خود و مطابق با حوزه کاری آنها یک سایت را برای آنها طراحی کنند. اما اکثریت مشتریان یک کُلیت از طراحی سایتی که می خواهند را در ذهن دارند و بخش های مختلفی را از سایت هایی که قبل از آن دیده اند را می خواهند در سایت خود داشته باشند و یا اینکه یک سایت دقیقاً مانند مشابه داخلی یا خارجی آن می خواهند. دیجی کالا به عنوان یکی از سایت هایی که برای بسیاری از طراحی وب سایت های فروشگاهی ایرانی الگوی مناسبی است از جمله سایت هایی است که افراد بسیاری می خواهند سایت مشابه آن را داشته باشند.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

اما سوال این است که مشابه سازی سایتی مانند دیجی کالا تا چه میزان می تواند موفقیت یک طراحی سایت فروشگاهی دیگر را تضمین کند. با توجه به اهمیت روز افزون وب سایت ها در زندگی و تجارت امروزی و افزایش حجم قابل توجهی از خریدهای اینترنتی سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند روز به روز در حال پیشرفت و موفقیت هستند. طبیعتاً یکی از بهترین سایت های ایران از نظر کاربردی بودن طراحی سایت ( در این نوشتار صرفاً مباحث طراحی سایت بیان شده و ما قضاوتی در مورد قیمت ها و ... نداریم ) سایت دیجی کالا است و به همین دلیل فروشگاه های زیادی می خواهند طراحی سایتی شبیه طراحی سایت دیجی کالا داشته باشند و در مراجعه به شرکت نونگار تقاضای طراحی سایت مثل دیجی کالا را دارند.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

امکانات پیشرفته طراحی سایت دیجی کالا

تعدادی از امکانات و ویژگی ها هستند که هم در وب سایت های فروشگاهی و هم در طراحی سایت دیجی کالا مشترک هستند در ادامه مقاله این امکانات مهم را شرح می دهیم:
بسیاری از ویژگی ها و امکانات پیشرفته هستند که در وب سایت های فروشگاهی معمولی وجود ندارند به عبارتی دیگر وجود این امکانات در وب سایت های فروشگاهی معمولی نیاز نیست. اما در صورتی که نیازمند به وب سایت فروشگاهی حرفه ای و تخصصی مانند دیجی کالا می باشید بهتر است این امکانات را در وب سایت فروشگاهی خود بگنجانید.

امکانات و ویژگی های پیشرفته ای که در طراحی سایت دیجی کالا می توان قرار داد عبارتند از:

جستجوی پیشرفته و دسته بندی محصولات
جستجوی پیشرفته و دسته بندی محصولات در طراحی سایت دیجی کالا بسیار کامل و پیشرفته است به صورتی که این امکان را به بازدید کننده و مشتری می دهد تا به راحتی بتواند در هر دسته بندی از وب سایت که باشد به قسمت های مرتبط با آن بخش منتقل شود. به طور مثال مثلا اگر مشتری در دسته بندی موبایل و تلفن همراه باشد با کمی جستجو می تواند دسترسی بسیار آسانی به بخش و فیلد های مرتبط با تلفن های همراه داشته باشد. قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس دسته بندی قابلیتی بسیار سخت و پیچیده می باشد که نیازمند به کنترل پنلی تخصصی و حرفه ای می باشد.

سیستم مقایسه محصولات
سیستم مقایسه محصولات که یکی دیگر از مهم ترین سیستم های پیشرفته طراحی سایت دیجی کالا می باشد به شمتری این امکان را می دهد تا به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را با یک یا چند محصول مشابه دیگر مقایسه کرده تا بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشد. از ویژگی های مثبت این سیستم این است که به صورت همزمان می تواند چند محصول که مشابه یکدیگر هستند با یکدیگر مقایسه کند تا نیاز به سرچ و جستجوی کاربر نباشد.

سیستم پیگیری محصول
سیستم پیگیری محصول این امکان را به مشتری می دهد تا در صورتی او تمایل داشته باشد با عضویت در طراحی سایت دیجی کالا تمامی تغییرات و بروز رسانی ها در قیمت محصولات به ایمیلی که مشتری به هنگام عضویت ثبت کرده است ارسال گردد.

اضافه به علاقه مندی ها
سیستم اضافه به علاقه مندی ها به مشتری و بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا به راحتی بتواند محصولات مورد نظر خود را به بخش علاقه مندی ها اضافه کند تا در صورت نیاز به راحتی بتواند به آن ها دسترسی داشته باشد. همچنین با عضویت در طراحی سایت دیجی کالا این امکان فراهم می شود تا علاقه مندی های مشتری در ورودی های بعدی او ذخیره شود در این صورت دسترسی به محصولات سریع تر است.

سیستم رای دهی و نظردهی پیشرفته
سیستم رای دهی و نظردهی پیشرفته در تمامی سایت های فروشگاهی موجود می باشد اما این سیستم در طراحی سایت دیجی کالا پیشرفته تر است به این صورت که کاربران می توانند نظرات یکدیگر را لایک کنند و به نظرات یکدیگر رای دهند.

نمودار قیمت
نمودار قیمت از دیگر قابلیت های مهم طراحی سایت دیجی کالا می باشد که به صورت یک نمودار افزایش و کاهش قیمت محصول آن صفحه را به نشان می دهد تا مشتری بتواند نسبت به قیمت آن محصول اطلاعات بیشتری داشته باشد.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

با پیشرفت علم و تکنولوژی و با هوشمند شدن ابزارهای ارتباطی دسترسی مردم به موبایل ها و تبلت بیشتر شده است و بیشتر کارهای الکترونیکی خود را با این ابزارها انجام می دهند به طور مثال امروزه کمتر کسی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ صفحات وب سایت مشاهده می کنند و یا به عبارتی دیگر عمده مردم از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت های خود به مشاهده صفحات وب می پردازند.
با این حال ممکن است بسیار از طراحی سایت ها قدیمی باشند و قابلیت نمایش در صفحه های موبایل و تبلت را نداشته باشند ، در این صورت محتوای صفحات وب به صورت نامتوازن برای کاربران به نمایش درمیاید. اما اگر طراحی سایت ریسپانسیو باشد به خوبی قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش ها را دارد این قابلیت در تمامی وب سایت ها مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود تا کاربر و مشتری به سادگی از طریق تلفن همراه خود بتواند به خرید آنلاین بپردازد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای چه مناسب چه مشاغلی است؟

از طریق طراحی سایت های فروشگاهی مشابه دیجی کالا به راحتی می توانید به صورت آنلاین به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندی بپردازید. فقط توجه داشته باشید که ظاهر طراحی سایت فروشگاهی شما باید کاربرپسند باشد زیرا مخاطب در بدو ورود به سایت ابتدا به ظاهر و گرافیک آن توجه می کند. امروزه طراحی سایت دیجی کالا الگوی مناسبی برای افرادی است که قصد اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات خود می باشند زیرا این وب سایت از هر لحاظ بسیار کامل بوده و همچنین از همه مهم تر اینکه دیجی کالا رزومه کاری بسیار خوبی دارد.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

پیشنهاد ما به مشتریان

ما نیز با شما موافقیم که داشتن نمونه هایی مانند دیجی کالا و سایت های مشابه می تواند تصویر روشن تری از طراحی سایتی که شما به آن نیاز دارید را به کارشناسان طراحی وب سایت ارائه دهد. اما نکات مهم تری نیز هستند که باید در نظر بگیرید. تبلیغات و بازاریابی قدتمند و هدف دار و دارا بودن ایده هایی که بتواند در نهایت امر سایت شما را متفاوت و حتی جذاب تر از سایت دیجی کالا کند، سئو سایت مناسب و قدرتمند، قدرت شما در ارائه کالاهای با کیفیت و ارزان تر و چنین مواردی است که در نهایت در کنار یکدیگر می تواند به موفقیت طراحی سایت شما کمک کند و صرف اینکه سایت شما مشابه سایت دیجی کالا باشد کافی نمی باشد.

ویژگی های مهم طراحی سایت دیجی کالا به شرح زیر می باشد:

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه کاربردی دارد؟
طراحی سایت مشابه دیجی کالا طراحی سایت فروشگاهی می باشد که کارفرمایان از طریق آن می توانند به فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سایت فروشگاهی طراحی شده باید قابلیت های بسیاری داشته باشد تا دسترسی به آن برای تمامی سنین به راحتی امکان پذیر باشد.
طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه قابلیت هایی دارد؟
طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باید دسترسی آسانی داشته باشد تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنین وب سایت های فروشگاهی باید مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتری با خیالی راحت خرید کند در آخر بهتر است تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل در وب سایت قرار بگیرند تا مشتری خرید راحت تری داشته باشد.
طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید شامل چه خصوصیاتی باشد؟
طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، جستجوی پیشرفته ، گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، پشتیبانی حرفه ای ، دسته بندی مناسب محصولات ، سئو سایت قوی و ... باشد.

 

  • npco web